واحد شکايات

کليه خريداران می توانند از طريق راه های ارتباطی که در ذيل اين صفحه آمده است اقدام به اعلام شکايت، نظرات، و پيشنهادهای خود نمايند.


  • خريداران کليه کالاهای ارسالی با پيک در استان تهران می توانند حين دريافت کالا، از صحت و سلامت کالا اطمينان حاصل فرمايند. در صورت دارا بودن مشکل و يا نقص در کالا از دريافت آن خودداری نموده. کالا مرجوع شده و هزينه پرداخت شده ظرف 48 ساعت به شماره حساب اعلامی استرداد خواهد شد.
  • در صورت دريافت کالا و نقص در آن ظرف 24 ساعت می توانيد بخش پشتيبانی توليدی را به شماره 09336464744 آگاه نموده تا هماهنگی در خصوص پيک تحويل کالا و استرداد مبلغ صورت پذيرد.
  • در صورتی که مشتری ساکن شهری غير از شهر تهران باشد و کالا از طريق پست برای ايشان ارسال خواهد شد، 24 ساعت پس از تحويل امکان ارسال پستی با هماهنگی واحد پشتيبانی و استرداد کالا و مبلغ هزينه کرد وجود خواهد شد.
  • کليه کالاهای خريداری شده از سوی اين واحد توليدی و از طريق وب سايت اينترنتی معتبر شرکت، دارای ضمانت بوده و برای کسب اطلاعات کامل می توانيد با شماره 66279454 تماس حاصل فرماييد.

پست الکترونيکی توليدی: SC66249454@gmail.com


پست الکترونيکی رسيدگی به شکايات  ShimaClothing@Chmail.ir


شماره تماس ضروری رسيدگی به شکايات و ارتباط با مشتریان:  02166279454